Nowy, 20. numer czasopisma „Edu-wsparcie” Biblioteki Pedagogicznej w Ciechanowie

Zapraszamy do lektury nowego, 20. numeru czasopisma elektronicznego „Edu-wsparcie„, redagowanego w Bibliotece Pedagogicznej w Ciechanowie.

W bieżącym numerze znajdą Państwo kolejny felieton z cyklu „Rozmowy o czytaniu”, tym razem o motywacji pisania. Polecamy rubrykę „Z warsztatu nauczyciela”, w której prezentujemy generator StoryLine do tworzenia krótkich historii oraz aplikację Mentimeter do tworzenia interaktywnych prezentacji z informacjami zwrotnymi w czasie rzeczywistym. Publikujemy przedstawienie „Rozmowy o jesieni” powstałe na kanwie wierszy polskich i zagranicznych poetów dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej oraz pomysł budowy papierowego zegara słonecznego w celu dokonywania samodzielnych obserwacji astronomicznych.

W rubryce „Warto wiedzieć” prezentujemy artykuł o relacjach w rodzinie, wpływie rodziny na wychowanie do wolontariatu, roli zabaw muzycznych w kształtowaniu zdolności dzieci. Przybliżamy czym jest STEAM w edukacji oraz zdrowe nawyki korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych. Zamieszczamy również materiały dla nauczycieli z okazji 250. rocznicy powołania Komisji Edukacji Narodowej w opracowaniu Biblioteki Pedagogicznej w Płońsku. Zachęcamy także do zapoznania się z wybranymi nowościami z oferty Biblioteki Pedagogicznej w Ciechanowie.

Zapraszamy do lektury bieżącego numeru a wszystkie szkoły i biblioteki zachęcamy do promocji własnej oferty i dzielenia się doświadczeniem na łamach naszego pisma. Teksty do następnego numeru przyjmujemy do 26 maja 2024 r. (biuletyn.bpciechanow@gmail.com).

ZAPRASZAMY DO LEKTURY

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót